De Crayola merkwaarde toont duidelijk wat Crayola betekent voor onze consumenten, onze klanten, onze leveranciers en onszelf.
Wij geloven dat “Stel je toch eens voor ......?” de meest fantastische vraag in de wereld is! Het is ook een vraag die Crayoliërs helpt om meer te denken zoals kinderen doen - onze nummer 1 klant.
Bij Crayola willen we ouders en opvoeders helpen om creativiteit aan te wakkeren bij kinderen. Dus ons doel is om bij kinderen alle "Stel je toch eens voor .....?" vragen los te maken.
Hoe doen we dat?
1: We geloven dat we bij elk kind de creativiteit de vrije loop kunnen laten.
2: We bieden kinderen de middelen om uit te drukken wat ze denken.
3: We maken producten die de "Stel je toch eens voor .....?" vragen losmaken.
4: We zijn geïnspireerd door kinderen!
Waarom?
Omdat kinderen met een rijke creatieve fantasie opgroeien tot geïnspireerde, originele volwassenen die op hun beurt de wereld om hen heen kunnen inspireren en veranderen.